Hola a todas! me lamo Maria Del Carmen soy Española y me encanta todo lo relacionado con el mundo reborn,es mi pasion!! estos bebes desprenden mucha ternura y rebornear es una gran satifacion para mi, me hace sentir bien y con ilusion ,cada dia estoy mas enganchada a este maravilloso mundo del reborn,porque cada dia aprendo algo nuevo y sorprendenteque me hace seguir adelante ,un besito a todas con cariño. Carmen
perdonen mi ingles pero esque no se hablar ingles solo español solo que lo traduzco con google traductor,
------------------------------------
Hello to all! Maria Del Carmen lick I'm Spanish and I love everything about the world reborn, is my passion! these babies off a lot of tenderness and satifacion rebornear is great for me, makes me feel good and illusion, every day I am more hooked on this wonderful world of reborn, because every day I learn something new and sorprendenteque me going, a little kiss to all with affection. Carmen
esque pardon my English but not speak English only Spanish only translate it with google translator, lol lol